lördag 24 oktober 2009

hello!

Hejsan!

Har varit på bevakningsträning sedan sist :)

Iwwe är helt tokig i bevakning så han går helt i spinn. Han missar absolut inte ljuden men ska vi patrullera på det här sättet orkar vi inte långt *asg* Nåväl får träna på att få honom att fatta att man ska framåt också på patrullstigen samt att komma ihåg att byta sida på figgen så att han inte låser :) Det är lite skrämmande att åka efter honom in i mörkret bland träden, det är nästan en ny Max jag har i linan - mattes älskade lakritstroll!!

Björn var med och han var så gullig och hjälpte till med lite figgande, han som var så sliten. Han och Nemo passade också på att ta en löprunda på elljusspåret ;) Lite sliten, jag menar är jag sliten så orkar jag definitivt inte ta en löprunda *asg*

Lilla G fick vara ute och promma lite i en ny och mörk skog, praktiskt att göra lite följa övningar. Det var liiiite läskigt då och då med mörker och en massa nya dofter men han lufsade på.

Här hemma har de längtat efter snö (skönt det kom nu så man slipper sådanahär överraskningar) så de har kampat med en dunkudde...... det är många fjädrar i en kudde kan man lugnt påstå :)

kram kram

Och jag lovar Anna det ska komma nya bilder, nu är ju nästan färgen helt borta ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

sökte dig på facebook men hittade dig inte , tänkte skicka en inbjudan där

Helena H

Anonym sa...

Du får göra en ny vänfråga jag kan inte godkänna den för det är fel mailadress jag har
hagstromhelena@hotmail.com