fredag 31 oktober 2008

Ännu internetlösa!

Hejsan svejsan!

Nu är vi inflyttade i huset! Tack för hjälpen Pappa, Stig, Mamma, Rune, Linda och Åsa!! Tänk vad man har grejor och tänk att lilla jag kan backa med släp!!! Men lite mer övning behövs nog allt ;) Här har inte hänt mycket på sidan men vi är ju utan internet ännu! Konstigt att det skall ta sådan tid!? Måste nog ringa nästa vecka.......

Vi har iallafall städat ur lägenheten klat :) Och besiktad är den med hjälp av världens bästa besiktningsman i går *fniss* Det blev godkänt resultat alltså :) Tack Sara och Mamma för att ni var och hjälpte till och Tack Linda och Åsa för viljan att hjälpa till! (Jag fibblade bort de för de ska ta det lungt med sina kroppar.....)

Vi har inhandlat gångbelysning (tack mamma) som Björn satt upp, blev jättemysigt! Ena adaptern var sönder men den är nu bytt så det lyser för fullt! En härlig dörrmatta som hälsar alla välkomna med lite skall är också inköpt. Har shoppat hink och skopa till bastun och den används flitigt, flitigaste användaren är Arvid ;) Han saknar Linda säger han!!

Vi planerar för fullt vad som skall inhandlas på IKEA...... KUL!!

Kram kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med ett nytt inlägg :)
Hälsa Arvid att jag kommer så fort ryggen är bättre, lite svårt så upp *asg*
Hoppas ni får en kanon fin halloween helg. Kramiz

Anonym sa...

Hmmmm jag är lite besviken att jag inte fick stå med hela handen och dirrigera hahaha. Men jag hade verkligen velat hjälpa er mer:)
Nu ska jag på 6 nätter men sen kommer vi ut på besök och för att pussa på storebror och lillebror.
Stora kramen till er alla