lördag 4 oktober 2008

Inför spaavdelningen

Hej! Husse här. Jag kommer att hålla en ganska låg profil och bara göra kortare instick i stil med detta.

Vi vill göra om en del av källaren till spaavdelning. Jag har redan en ganska klar bild av hur det i breda drag kommer att se ut. Just nu velar jag mellan två badkar som båda onekligen är sanslöst vackra. Jag lägger väl helt enkelt ut bilder på de båda slutkandidaterna.



Modeller ovan heter Spa 033 och är kanske den vackrare av de två. Det är dock inte riktigt lika djupt och är nog inte heller lika tekniskt avancerad. Den är dock den billigare av de två.



Denna modell heter W0818B. Vilka sexiga namn de har! Detta badkar har massor av finesser och kostar en aning mer. Dock slipper vi fraktkostnader om vi vill ha detta(2200 kr).

Får väl återkomma med mer senare.

Ta hand om er/ Björn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag röstar på badkar nr 2, var kanon läckert ;)

Anonym sa...

Jag röstar också på nummer 2, för nummer 1 liknar en sådan skål som man spottar i hos tandläkaren och jag har tandläkarskräck och känner inte för att leka tandtroll ;)