måndag 2 november 2009

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAG FICK JOBBET!!!!
SPÄNNANDE VÄRRE

13 kommentarer:

Anna sa...

Vad är det för nytt jobb? GRATTIS! Roligt och spännande i alla fall! Kram//Anna, Grim & Tags

Maria Andersson sa...

GRATTIS till nya jobbet. Jag och Erina har inte börjat bevakningsträning ännu men det kommer framöver, kul att det går bra för Gretzky :-) Vi tränar mycket på att inte gaffla så mycket på allt, mängdträning och gå fint i kopplet ;-) jag länkar till dig, du finns på sidan "övriga länkar" ha det så bra.

Mvh Maria och Erina.

Fam Nordström sa...

Duuuuuuuuuuuu e Bäääääääääääst!
Kraimz från andra sidan vattnet

Ann-Kristina & Håkan sa...

Stort grattis till nya jobbet ;o)
Kram

Helena Hagström sa...

Super grattis !!!! Vad är det nya jobbet ?????????????

Kristin sa...

Kära lilla Annelie! Jag blir så glad när du gör banan-smileys av lycka :)

Hoppas allting går bra med det nya jobbet.. jag vill gärna höra mera :)

Kram!

Anderssons Hund & Fritid sa...

GRATTIS här också. Bloggarna blir lidande när man har FB :-)

Sessan sa...

Grattis...=)

Anna sa...

Grattis!
Vad är det för jobb??

*Harklar mig* Nu är det väl ändå dax för lite nya bilder!!!

Kram

Eva & Kiri sa...

Vilken härlig banan-smiley!
Grattis till jobbet!

Kristin sa...

Hej tösabiten ;)
Tack för kommentaren.. jag svarar här, och hoppas att du ser den :)

Jag tänker att jag ska ringa dig någon dag och snacka lite skräp.. jag insåg igårkväll att jag verkligen har massa vänner som man typ inte hinner se eller prata med, för ni bor 1000 ljusår bort :D

Jag hoppas att allting är bra med dig och familjen, med tillhörande hundar :)

Pussåkram Krillan :)

Anonym sa...

Jaha ... så va de roliga slut !!!
Så Jävla typiskt MIG
Klåfingrig så in i helvete GRrrrr

Har lyckas låsa min älskade facebook
och allt helvete står ju på engelska
och vem fan ha bestämt att man ska kunna läsa flytande engelska, en trög mupp som jag !

Snyft snyft min älskade facebook , som är mitt allt och alla vänner där inne

Kristin sa...

hejdu tuffaste du :)

Jag vill bara berätta att jag drömde om min Marma-vän Nemo inatt.. han var så go och glad.. jag hade tydligen fått honom av dig :) I övrigt hoppas jag att du har det bra med din schääferliga där uppi norr!

Kramar Kristin och Atlas